eelinthorsluund

Yo!

Kategori: bilder

Tjenaaaa.
Väntar på att maten ska bli klar så passar på att skriva ett inlägg!
Vart i skolan idag, lite annorlunda eftersom vi var på en konsert. Salem al fakir var med. Så vi satt väl där i 40 minuter kanske och lyssnade på när dom spelade lite musik.
Efter konserten chillade amela, linnea och jag där inne ett tag för vi väntade på skjuts. Hihi då kom salem al fakir förbi oss så jag sa hej och så, frågade också om hans bror var med i bolibompa ocv det var han! Halvcoolt att jag pratat med honom.
Sen taggade vi till skolan men kom på att maten sög så vi drog till kvarnens oh käkade pizza, weeei.
Efter skolan drog jag till elias och tog sedan bussen hem 16;45 med oskar och krilleboiiii.
Jag och oskar har planer på att spela lite ikväll hehe ;)
Men vi hörs senare!
Bjuder på några randompics. Varsegoda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: