eelinthorsluund

Nattapatta

Kategori: standard

Kom hem från falun rätt tidigt, fixade mig och skulle ta bussen in till cornelia men nej självklart gick det ingen buss så stod ute i REGNET ett tag och väntade på ingenting. Som tur har jag bästa mamman som skjutsade in mig istället, så drog till cornelia. Vi låg och pratade i flera timmar, bara pratade och pratade och tror det behövdes faktiskt. Gick sen ut och mötte joel sen gick vi mot tryffel och mötte nathalie.. Sen mot stan och köpte choklad osv. Tröttnade på att sitta i dötråkiga staden så gick hem till nathalie istället och spelade lite. Joel och jag läste lite tidningar och tröttnade på det och gick ut istället.
Ligger i nattas säng nu och kollar när hon spelar, ska strax sova tror jag så godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: