eelinthorsluund

Älsklings sängen

Kategori: standard

Har lagt mig till rätta i den skönaste sängen som finns med tv framför mig. Har vart en helt okej dag, inget speciellt bara tagit det lugnt! Kollade på the hunger games för 31 gången.. Så jävla bra film.
Efter middagen lyste det i davids rum så ringde och kollade ifall han var hemma och det var han! Så efter att vi stått i fönstrena och vinkat åt varandra så drog jag dit, hjälpte lisa med lite sims och kollade på vsfashion show, abo vad snygga tjejer jag dör.. Tyvärr missade jag justin som var där menmen.
Kom hem och satt mig vid tvn med gamlingarna sen drog upp till sängen.
Väntar på att jag ska bli trött faktiskt!
1. Jag och david stod i fönstret och pratade samt gjorde hälsningar med händerna 2. Så himla fint med snö ute på kvällen 3. Osminkad elin 4. Bästa låten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: