eelinthorsluund

The Lucky One

Kategori: standard

Igår kväll satt jag mig och kollade på filmen The lucky one, hann inte se klart filmen dock så jag kollade klart nu imorse när jag vaknade.
Jag rekomenderar den filmen stort, den var sjukt bra faktiskt!
Men iallafall, ligger i sängen och lyssnar på musik och hade tänkt att fixa mig lite , platta håret och så.. Kanske ta fram kameran och fota lite idag, nobody knows. Ska bara vara hemma denna söndag, ta det lugnt och så!
Har inget nytt att komma med just nu faktiskt, ha en bra söndag! 
 
''Hur långt hår har du? För på vissa bilder har du rätt långt och andra rätt kort hår, vilket som så är det jätte fint!''
Sv: Tack tack tack! Jag har inte speciellt långt hår just nu faktiskt, jag var tvungen att klippa mig när jag hade som längst hår tyvärr..Så nu har jag inte långt alls.SÅ kort hår har jag nu.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: