eelinthorsluund

sunday

Kategori: standard

Har precis duschat och nu lagt mig i min soffa och kikar film med min bror.
Sov med tjejerna i fredags, kollade massor av filmer och käkade pizza och sånt härligt. Vi gick också runt lite i stan för att visa linnea lite. Gick iväg och träffade elias ett litet tag då också.
Kom hem vid kanske tio då vi kollade ännu mer filmer och sedan somnade vi allihopa tror jag. Linnea somnade dock först hehe.
Igår gick vi upp as tidigt och kollade film direkt. Vid tre gick jag mot stan för att träffa elias, följde med honom och åt och sedan tog vi bussen hem till honom. Stannade där över natten och drog hem idag vid kanske halv tre.
Har vart en bra helg!
Längtar sjukt mycket till nästa helg också, william har ju premiär för ditt program "williams lista" på söndag, waaah vad härligt!!
Inget bestämt för nästa helg så får väl se, lär vara med elias.
Men ska kika klart på filmen nu.
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: