eelinthorsluund

SOMEDAY

Kategori: standard

Hej igen på er, haha jag är tillbaka efter inte ens en dag. Great.
Har vart i skolan idag(ovanligt) var galet trött, sedan kilade vi till artessalen där vi har både bild&musik. Efter den lektionen sprang jag iväg och träffade elias ett litet tag sedan sprang tillbaka till skolan och käkade med mina vänner amela och linnea. Efter lunchen mådde jag as bra igen.. Kändes grymt, allting. 
Mina vänner är så underbara och min pojkvän med..
På matten hade vi ett litet test och hoppas på att det gick bra, känder hyfsat okej iallafall!
Efter skolan gick jag i rasktakt till tågstationen och sedan till elias, var där i kanske två timmar eller så, tog 18:20 bussen hem och när jag kom hem satt världens bästa mormor&morfar och familjen och åt så jag hoppade in vid bordet och käkade med dom. Har dock ingentinga att göra nu, så jag satt mig vid datorn, ska väl ut och umgås snart.
Jag uppdaterar kanske senare, vi får se. 
Kram på er.
En bild på en awesome parfym, har den inte men den luktar otroligt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: