eelinthorsluund

rubrik

Kategori: standard

Ligger i sängen och knarkar halstabletter + kollat klart på heartbeats och nu lyssnar på avicii.
Det blev rätt mycket det.
Jag känner att jag är lite sjuk men jag vet inte.. sjukt ont i halsen som jag sa förut och nu förskyld också.
Efterskolan gick vi hem till amela och kollade film och käkade hamburgare och sedan kolla ännu mera film, efter det gick jag och mötte älskling och vi gick hem till honom ett tag, sen tog vi båda 18:20 hit och la oss direkt i sängen och myste, kollade lite william också. 
Sen satt vi på xfactor och kollade in det och sedan åkte han hem.
Imorgon ska jag väl till skolan, om jag inte mår ännu sämre än nu.. vi får väl se!
Vi hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

  • Talan säger:

    Fin blogg och super söta bilder:D

    Svar: Tack sötis!
    eelinthorsluund.blogg.se

    2012-09-18 | 19:07:56
    Bloggadress: http://talanjaff.blogg.se

Kommentera inlägget här: