eelinthorsluund

Q/A + tisdag

Kategori: standard

Hej på er. Har vart en kass dag idag faktiskt. Haha..
Började med att det var jobbigt med kläder på morgonen usch, sen skolan och det var väl lika tråkigt som vanligt.. Framåt lunch blev det dock bättre då maxo och simon köpte donken och kom till skolan med, det var chillllpill!
Sen vid två var det skoljoggen, spöregnade HELA tiden då.. och direkt efter blev det fint väder såklart, fyyfan vad segt det var. Verkligen.
Men efter det blev det lite bättre iallafall, drog hem till elias och var där i kanske två timmar sedan tog bussen hem. Nu hemma har jag bara pluggat och bakat lite med broder min och nu kikar jag på x Factor. 
Ska snart sova också, finns inte jätte mycket mer att säga! 
Blir glad när man loggar in på blogg och ser att man fått flera stycken kommentarer, härligt härligt.
Tänkte ta en fråga här!
''kan du inte visa en video på ditt rum? skulle bli tacksam :) 
Kram hanna :)''
Sv: Jag har haft fler frågor om det och jag vet inte riktigt, vi får se hur det blir med det! 
 
seeyaaaaaa. 

Yooooooooooou sexyboy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: