eelinthorsluund

Onsdag

Kategori: standard

Provet som denna dag startade med gick rätt bra. Hade ungefär två timmar rast efter det så vi sprang till ladan i regnet och började spela mario superbros, fyfan vad kul ett tvspel kan vara alltså! Haha sjukt. Sedan gick dagen rätt snabbt och tillslut var klockan halv fyra då jag gick mot tågstation och sedan vidare ner mot stan, plattade håret och laddade telefon med amanda haha, drog till bussen och påvägen dit stötte vi på tobbe felix jimi osv, sa hej och sedan till bussen. Sen var vi i etuna, kollade runt osv osv, åt donken. Fick med mig hem en halsduk och lite smink. Sedan tog vi bussen hem vid halv åtta, gick i spöregnet med amanda och nån snubbe som bor i härad hem mot amanda, sedan drog jag hemåt. Mamma hämtade mig där.
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på justin och ska strax sova!
Ni får ha en bra kväll, over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: