eelinthorsluund

Jackan osv

Kategori: standard

Ligger i soffan och väntar på att williams lista ska dra igång, självklart lika taggad som förra gången. Och vet redan nu att jag kommer se detta avsnitt ungefär tre gånger bara nu under denna kväll. Känns underbart. 
William gör mitt liv bättre.
Jaja tillbaka till ämnet, jackan. Jag skrev förut att jag köpt jackan jag velat ha länge, så här har ni några bilder på den. Inte de bästa bilderna men hoppas de funkar! Ni får också en bild på mig där jag är glad. Inte tagen idag alltså.
Idag har vart en sisådär dag.. Började väl bra och blev sämre och sämre men pratade med circe och hon fick mig på lite bättre humör iallafall. Jag vaknade ju hos elias , och sedan drog där ifrån och hade ingenting att göra så jag gick ner mot tågstationen och väntade på familjen i kanske tjugo minuter en halvtimma, sedan åkte vi på husvisning i stan.. Eller lägenhetsvisning kanske jag ska säga.. Var ju trotsallt lägenheter, kollade in två stycket på ett fint ställe precis vid vattnet, gillade väl båda två men måste säga att andra lägenheten var mycket mer härligare.. Mitt i stan också. Tror dock inte att vi ska flytta men jag kan väl bara hoppas för det skulle vara helt underbart!
Nu ska jag ta och lyssna på eminem och sedan kika williams lista ju. Hörs!
 
 
 Denna tvärgrymma människa.
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jackan vad jättefin! Så vart köpte du den och hur mycket kostar den? :) skulle vara jätte snällt om du svarade.

    2012-10-02 | 07:29:59

Kommentera inlägget här: