eelinthorsluund

19:10

Kategori: standard

Sitter i soffan med datorn och har precis spelat lite och nu ska jag ta och plugga lite geografi. Inte för att jag måste göra det just nu men känner att det kan vara skönt att ha lite koll på det! 
Ska lägga mig tidigt idag för att min förskylning blir bara värre och värre tyvärr, sov sjukt dåligt inatt också. 
Verkligen as dåligt.. Vaknade flera gånger mitt i natten och usch det blev så jobbigt.
Menmen, jag tog mig upp och drack tee och fixade iordning mig och fick skjuts till skolan.
Hade fyra lektioner idag och sedan slutade jag och då knallade jag hem till elias, var där i några timmar sedan tog bussen hem och nu hemma har jag bara tagit det lugnt.
Ska ta och fixa lite tee nu och sedan plugga lite! 
Elin todayyyyyyyyyyyyy
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: