eelinthorsluund

sorry

Kategori: bilder

Förlåtförlåt, haft fullt upp i helgen. Marknad och grejer.
I fredags vaknade jag upp hos amanda, fixade oss osv sedan drog till stan, thomashallen och kollade innebandy. Massor av folk där vilket var nice.
Fick prata lite med amina också som jag inte pratat med på hur länge sen som helst.
Sedan drog amanda och jag ner till marknaden och var där ett bra tag, kollade bastuloppet och träffade folk. Sen satt vi oss och käkade tacotallrik osvosv. Under kvällen stod vi på tivolit med folk, stod dock mest och kramades med elias.. Sjukt kallt och så. Vid halv nio tröttnade vi alla tre så vi drog hemåt. Jag och elias till honom och amanda till hennes moster.
Jag och elias pratade i flera timmar om allt och lite till sedan sommade jag..
Vaknade upp brevid honom och framåt ett tog jag cykeln till amandas moster.
Drog till tivolit idag också, åkte lite med ida och joel.. Sedan tog bussen till härad vid sju och nu ligger jag hemma i sängen och fryser + mår dåligt, i hela kroppen tyvärr. Inte kul alls.. Ska sova strax.
Vi hörs imorgon!


Liten bildbomb

Kommentarer


Kommentera inlägget här: