eelinthorsluund

Lets do it again

Kategori: standard

Ligger i sängen och lyssnar på skön musik och försöker att tänka på så lite som möjligt, men det går ju inte.. Allt snurrar runt i huvudet såklart, inget ovanligt när det handlar om en 15 årig tjej. 
Men iallafall så har denna dag varit sjukt lång och jobbig.. Det enda jag sett fram emot är träslöjden?! Inte speciellt normalt för att vara mig. Men faktiskt, det var nice. Målade mina händer helt blåa + min nyckel men sen kom edvin och sa att jag kanske inte kunde få upp låsen med min nyckel när jag målat den.. så sprang och tvätta bort det snabbt! Haha.. Men efterskolan gick jag ju till tandläkaren, det gick toppen och sedan gick jag till polisen och fixade pass.
Imorgon är det torsdag och jag ska försöka göra den dagen till något lite bättre än denna!
Jag är sjukt taggad till helgen också!
Godnatt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: