eelinthorsluund

Home

Kategori: bilder

Har ej haft speciellt bra teckning under dessa dagar jag ej bloggat så jag skyller på det! Jag har försökt att uppdatera menmen..
Helgen har vart asmysig med pappa och syskonen, hälsat på hos farfar och kollat bio osv osv. I söndags åkte syskonen hem vid tio på morgonen.. under den söndagen gjorde jag och pappa typ ingenting, kikade på johan falk och andra filmer hela dagen typ..
Idag vaknade vi båda as sent, frukost vid 12 och sedan drog vi in mot globen och fixade lite saker och gick sedan och solade i tjugo minuter, så jävla skönt att koppla av!
Pallar tyvärr inte skriva mer i detaljer!
Tåget påväg hem var försenat och tiden ändrades hela tiden pga en olycka, kom till slut iväg hem! Har nu vart hemma i kanske en timma lite mer. Pratat lite skype med amanda och ska nu ta mig en lång och varm dusch!!
Här kommer lite bilder :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: