eelinthorsluund

Frågorna.

Kategori: Q/A

1. Var har du för betyg i skolan? 
Svar:Jag har inte det högsta betygen direkt.. Jag har just nu bara E i alla ämnen sen två D. Så jag har inte speciellt höga betyg.. Dock försöker jag plugga upp mig till högre!
2.Vilket gymnasium vill du in på? 
Svar:Åh.. Jag vet inte helt ännu.. Har kollat mycket på JB och Rekarne. Får se hur jag gör, jag vill iallfall inte gå i Strängnäs.
3.Vilken är din favorit affär?
Svar:Alltså, handlar det om kläder är det nog bikbik eller gina, och hm. Lite olika!
4.Har du bott Strängnäs hela ditt liv?
Svar:Nej det har jag inte, jag har bott i Stockholm och Falun också.
5.Vilket smink använder du dig av? 
Svar:Jag kanske kan fixa några bilder senare eller en annan dag så ni får se! :)
6.Är du oskuld? 
Svar: Nej det är jag inte.
7.Hur gammal är du?
Svar:Jag är 15.
8.Hur mycket älskar du elias? Har hört att han är underbar.
Svar:Haha jävla ego elias ;) Nej men jag älskar dig massor, det vet du.
9.Har du någongång vart otrogen?
Svar:Haha ja det har jag, dock när jag var liten i kanske trean eller fyran.. 
10.Vad hade du för betyg i åttan?
Svar: E i alla ämnen. Alltså bara godkänt i allt.
11.Vad väger du (svara ärligt)
Svar:Jag väger faktiskt bara 48, var och kikade det nu bara för att jag fick en fråga om det.
12.Tycker du själv att du är snygg?
Svar:Haha nej det tycker jag verkligen inte.
13.Vilken artist gillar du mest av alla?
Svar:Ni som läser min blogg vardagligen vet att jag älskar både lil wayne och justin bieber.
Lil wayne, Justin , Maskinen, Kapten röd, Avicii.
14.Har du ångrat nåt du har gjort eller sakt till nån?
Svar:Ja absolut har jag det, jag ångrar saker jag säger samt gör varje dag.
15.Vill du visa ditt rum i en video?
Svar:Har fått den frågan förr, och jag vet faktiskt inte.. Jag ska tänka på det!
16.Hur många besökare/sidvisningar har du per dag?
Svar:Det är olika dag till dag, ibland har jag vid 50 och ibland 80. Så det är runt 50 till 80.
17.Hur länge har du och elias vart tillsammans?
Svar: Lite mer än fyra månader.
18.Tycker du amanda jönsson är tuff?
Svar:Hehe ja.. 
19.Vad gillar du för stil?
Svar:Stil och stil.. Alltså på mig själv eller? Haha skitsamma
Men jag är lite pojkflickig av mig kanske, jag älskar mjukisbyxor och stora tjocktröjor..
Men i skolan har jag oftast jeans och vanliga tröjor!
20.Vilken är din favorit glass?
Svar:Haha jag älskar choklad. Men också päron:( 
Så någon av dom..
21.Vad tycker du är bra mysfilmer?
Svar:Helt olika.. Är man själv är jag nog för någon film som är lik filmen LOL. Bästa filmen jag sett på länge.
Men är man fler kollar man ju inte på ''mysfilmer'' utan mest skräck och sånt, och det gillar jag nog mest. 
Fast älskar också harry potter hahah!
 
 
Tack för frågorna!
Men det skulle vara roligt om ni skrev era namn istället för att kommentera anonymt! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: