eelinthorsluund

Be alright

Kategori: standard

Hej på er! Jag försov mig imorse så blev inget morgoninlägg denna dag.
Men jag kom iallafall iväg till bussen och kom i tid och allt så det var chill.
Skolan var rätt skön också, tre lektioner.. Svenska, engleska och sedan teknik. Hade dock idrott men glömde kläderna eftersom mitt försovande stressande mig för mycket.. Men under lunchen drog linnea ami och jag hem till ami och käkade pizza eftersom maten i skolan inte är god alls..
Under idrottslektionen satt vi oss i ett rum och kolla på tv och det hände rätt många roliga saker där nere alltså!! Hahha.. Nemen.
Efter skolan drog jag till ami och "pluggade" .. Försökte iaf. Sedan köpte piggelin och sen mötte jag upp elias och vi åkte hem. Har pluggat här hemma + sjungit på jblåtar , lol.
Nejmen denna dag har vart grymt bra!
Nu har jag suttit i timmar och pluggat, matte dock.. Får se hur det går på provet imorgon!


Svar på kommentar: hahaha linnea din pajas, du kan bara erkänna att du är "mesen" sötis ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: