eelinthorsluund

Måndag

Kategori: standard

Hej på er!
Ligger i sängen och kollar Swedish House Mafia dokumentären för 88 gången och mumsar på choklad. 
Har vart en bra dag idag trots att jag har vart sjuuuuuuuukt trött!
Började med att jag drog till bussen och det var kallt och jävligt halt, wow halkade omkull typ tusen gånger påvägen till skolan!
Hade engelska och svenska sedan lunch, hade idrott efter och körde lite badminton med pajasen!
Efter skolan hängde jag med ninna ett litet tag sedan träffade en kompis ett tag, satt ute vid tågstationen och frös med den där kompisen ett bra tag sedan tog bussen hem och kollade klart på the amazing spiderman, åh gud vilken bra film alltså, skämtar ej, jag tyckte om den! :O
Ajaj är grymt trött så ska ta och kolla klart på denna dokumentär sen försöka sova, ha det bra!
Fucking tre jävla dagar kvar tills jag drar till friends arena och kollar swedish house mafia vilket är helt sickt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: