eelinthorsluund

Lördag

Kategori: standard

Ligger i soffan med tee och kollar patrik 1,5 en riktig goding!
Gårdagen var rätt rolig, skolan var väl som vanligt dock, hade biologi provet och det gick helt okej, bättre än vad jag förväntat mig! Efter skolan stannade jag kvar med linnea och hittade på lite saker, kan ej förklara vad vi gjorde men du linnea, vet att du läser detta så tack för att du är en sån underbar vän!
Tog oss till tågstationen sen och hoppade på bussen mot stan för att ta ut pengar och satt oss på mälarens och käka pommes. Tog sen bussen igen till karinslund och kollade innebandy och lite annat;) drog mot tågstationen igen sen, missade bussen dit så vi fick gå.. Suuurt som fan men det gick toppen toppen.
Idag är det lördag och jag ska troligtvis till stockholm och se kusinens simningstävling! Sen sover jag antagligen hos linnea med shaden också. As mysigt!
Ska ta och börja plocka och fixa på rummet nu, jag uppdaterar kanske senare!

Jag och linnea gjorde ett hem i skolan, typ.. Bild två är oskar min vän och jag, vi hade tråkigt. Bild tre , min underbara älskling. Bild fyra , ninna och pommes!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Åh du är också en underbar vän Elin, älskar dig! <3

    2012-11-18 | 19:50:24

Kommentera inlägget här: