eelinthorsluund

underbar helg

Kategori: standard

förlåt för att jag inte har bloggat, har varit upptagen ungefär hela helgen.
sovit hos amanda båda dagarna också.
fredagen var ju underbar, åkte till etuna med amanda och oskar, först skulle hon pierca sig men det blev inte av.. men medans hon stog och pratade med piercing jobbaren haha.. så träffade jag Daniel, bara pratade lite och så. sen drog han och vi andra gick till donken och käka, mums!!!
sedan gick vi runt i massor av affärer och fick med mig en del hem alltså!
stackars Oskar som fick vänta så länge på oss.. vi var inne på hm i kanske 40 minuter, haha.
sen vid sju någonting åkte vi hem med bussen.
då gjorde vi inget speciellt.
lördag morgon åkte vi in till stan och gick direkt till Mälarens och käkade kebab tallrik, så moff som vi är!;)
sen drog vi runt lite vid hamnen och så, blev riktigt fint väder också!
sen kom elias och vi var med honom rätt länge, satt vi hamnen typ hela tiden sen vid rättviks glass sak ett tag också.. amanda drog iväg ett tag sen så elias och jag drog till honom ett litet tag.
och ville bara säga att han är den bästa som finns..
vid 20 över 8 drog jag och amanda hem till henne igen och taggade melodifestivalen som fan! blev en riktigt bra kväll alltså, sjukt att loreen vann också, fett!
blev rätt sent igår men ändå gick vi upp tidigt idag för att sola, så idag har vi bara legat och solat och badat hela dagen, har blivit satans brun på magen, och så har jag självklart lyckats bränna mig, baaaam!
svider på mina ben som in i helvete och det suger men inte gråter jag för det, snart sommarlov och allt är underbart!
finns en liten dålig sak och det är proven nu i slutet av veckan. ska vara en plugghäst och plugga alla dagar fram tills proven!
nu har jag precis ätit grillat med familjen ute i det dina vädret och ska nu fixa lite och så..
btw så har jag bestämt mig för att låta mitt hår vara under sommaren, alltså inte färga det utan vänta och se om min naturliga färg kommer fram.
underbar helg och nu ska jag njuta av resten av kvällen.
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: