eelinthorsluund

svar på frågor

Kategori: sånt jag bara vill få ut

1.Vart handlar du mest kläder? ( Vilken affär )
Svar:För det mesta handlar jag på bikbok/ginatricot och hm.
2.Hur lång är du?
Svar:Haha.. jag är inte alls speciellt lång,kanske 160 någonting.
3.Vem är din bästa killkompis?
Svar:Haha oj vad svårt.. jag umgås nästan bara med killar i skolan och de flesta har jag känt ett riktigt bra tag..
Kan nog inte säga bara en av dem.. Men kan ju säga att Maxo, Krille, Oskar, Adde, Tobias och alexander är några av mina allra bästa killkompisar!
4.Vem har du mest minnen med av alla dina kompisar?
Svar:Har massor av minnnen med ALLA mina kompisar.. har nog flest minnen med min vän Emma.
Självklart har jag grymt mycket minnen med Amanda också men vet inte lika många som med Emma.
5.Har du känt någon hela ditt liv som du fortfarande har kontakt med? Tillexempel en kompis?
Svar: Japp det har jag absolut! Min vän David som tyvärr bor i Dalarna, har känt honom i hela mitt liv. Jag är ju rätt ofta i Dalarna så jag umgås fortfarande med honom såklart!
6.Vilka bloggar följer du?
Svar:Amandas, aminas, alvas, catys, julias, amanda rönnqvist och filippas.
7.Vad tycker du om att det är sommarlov snart?
Svar:HELT UNDERBART! bästa känslan som finns.
8.Varför lyssnar du så mycket på barnlåtar? Tillexempel disney låtarna, du har många såna på spotify :p
Svar:Haha har inget jätte bra svar på det men.. jag älskar disney låtar, de flesta väcker minnen från när man var mindre och dom är helt enkelt bra!
9.Kollar du på bigbrother? Isåfall vem tycker du ska vinna?
Svar: Japp det gör jag, jag tycker att Amandus eller Annica ska vinna. Jag tycker inte alls om Hanna så.. Men jag hoppas först och främst att Amandus vinner men tycker ändå att annica förtjänar det. Hejar på dom båda.
10.Tycker du om någon kille mer än en kompis just nu?
Svar: Ja det gör jag verkligen.
11.En person du ser upp till?
Svar:Oj.. haha det vet jag faktiskt inte riktigt. Kanske lil wayne för han är så jävla grym, han är bäst.
12.Vad ska du göra i sommar?
Svar: CHILLA GALET!
Umgås massor massor massor med amanda och alla andra vänner och elias såklart.
Åka till dalarna som jag gör varje sommar.
Leva livet och bara njuta av att det är sommar.
13.Vad gör du när du inte bloggar?
Svar:Haha.. Går i skolan, lever ett helt vanligt liv?
Blogga gör jag bara för skojs skull och inget jag tar på fullaste allvar så.
14.Har du fobi för något?
Svar:Spindlar.
15.Plattar du ditt hår varje dag eller är ditt naturliga hår så rakt?
Svar:Jag plattar mitt hår varje dag ja, och nej mitt hår är inte alls rakt egentligen, har lockigt hår egentligen.
16.Har du fler killkompisar än tjejkompisar?
Svar:Japp.
17.Vem av dina kompisar har du känt allra längst?
Svar:David.
18.Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar:Köpa ungefär allt jag vill och antagligen spara lite haha.
19.Har du varit utomlands och isåfall vart har du vart då?
Svar:Jag har vart lite överallt.
Usa, Spanien, Grekland, Haiti, Grand cayman (stavning), Danmark, Tyskland, och massor av små ställen med en kryssningsbåt som gick runt i caribbien osv.
20.Vad gör du helst på sommaren?
Svar:Umgås med alla underbara vänner, sena varma kvällar med dom man gillar som mest! underbart.
21.Hur ofta färgar du håret?
Svar: Inte så ofta alls.. När jag känner att jag inte vill ha det som jag har så färgar jag det mörkare. Men nu ska jag låta det vara ett tag!
22.Beskriv din drömkille.
Svar:Ska vara snäll och ha humor, vara lite som jag.. Kunna vara sig själv och inte vara så blyg, utan bjuda på sig själv. Ska se bra ut, lagomt långt hår och fina ögon och fin kropp.Svårt att beskriva sin drömkille.
Fast jag har redan den bästa som finns och vill inte ha någon annan heller så.
23.Hur brukar du sminka dig?
Svar:Beror på..
Är det vinter har jag fondation,puder,mascara och så.
Är det sommar och har färg i ansiktet har jag för det mesta bara mascara, tycker det är fult att sminka sig med fondation och sånt då.
24.Vilken årstid tycker du bäst om och varför?
Svar:Sommaren utan tvekan. Det är varmt ute och oftast fint väder, man behöver inte mycket kläder heller.
Det är underbart med sommaren!
25.Jag undrar vad du har för klädstil? Om du förstår vad jag menar..
Svar:Haha det vet jag inte direkt?
26.Vad är din högsta dröm?
Svar:Just nu är det väl att flytta till en lägenhet med en kompis eller att min pappa flyttar till den här staden så jag kan få träffa honom mer och bo varannan vecka hos mamma och pappa..
27.Heeeeeeeeeeeeeeej
Svar:Elias du är cp. puss
28.Vad är det det bästa stället du har haft sex på?
Svar: Alltså ida.. haha.
29.Brukar du bli kladdig? När du bakar alltså?
Svar:Haha ida igen ditt särbarn. Förstår inte riktigt hur du menar?;)
30.Jag vill gärna veta vad som hände med dig och anton och vem den nya killen elias är. Och det första du faller för hos en kille.
Svar:Det där med anton har inte alla med att göra. Kan väl säga det lite enkelt att jag tappade känslorna och ah..
Elias är killen jag var tillsammans med före anton. Svårt att förklara nu men.. Fick tillbaka känslorna för elias och så, nu har vi väl börjat om ännu en gång trots att vi gjort det massor av gånger förut.. men tror det kommer funka mycket bättre den här gången, känns så iallafall.
Jag har alltså känslor för elias och har nog egentligen alltid haft det.
Det jag faller för hos en kille, oj.. haha det är rätt svårt. Jag vet inte själv vad det är jag faller för.. Men faller lätt för en kille men har ingen aning om varför och vad det beror på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: