eelinthorsluund

ser ut som en bra vecka

Kategori: standard

Yes!
Tror verkligen det blir en bra vecka, hoppas det iallafall!
Går bara i skolan på måndag & tisdag sen på onsdag ska klassen till Stockholm och förhoppningsvis så ska jag till grönan den dagen också, maskinen ska dit så mums!
Men inte helt säkert så får väl se, en sak som är säkert är att jag ska till grönan när Ison&fille kommer dit.. Så jävla grymt!!!!!
Snart sommarlov vilket gör allt så mycket bättre, fyfan vad livet är underbart just nu..
Världens bästa vänner familj allt..
Igår var jag med Elias hela dagen, vi gjorde inte alls mycket .. Låg i sängen och myste typ hela dagen.
& Idag har jag vart duktig och städat och hjälpt till här hemma. + bakat en kladdkaka som blev cp kladdig men de va nice hihi.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt.
Uppdaterar kanske senare vi får se, ha en bra söndag.
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: