eelinthorsluund

okej tja

Kategori: standard

Jätte bra rubrik ja hehe.
Haft en bra dag idag dock har vädret vart både kasst och bra, spöregn, sol , varmt , kallt osv.. Juste åska också.
Skolan var helt okej, började rätt segt men blev på riktigt bra humör på slöjden!
Hade matte omprov sedan och fick godkänt vilket är amazing.
Efter skolan träffade jag amanda ett tag, sen kom tobbe och sedan adde, vi drog till mälarens och käka kebabtallrk, mums.
Sen kilade jag iväg och träffade elias ett litet tag vilket behövdes..
Jaja sen gick jag tillbaka till amanda tobbe och adde fast adde drog hem och firade sin lillebror som fyller år.
En riktigt lyckad dag iallafall, rätt skön.
Så imorgon ska jag antagligen kolla bio med amanda och kanske några till får se, och vara med elias tror jag.
Uppdaterar imorgon!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: