eelinthorsluund

kort frågestund

Kategori: standard

Japp, det var en kort frågestund!
Kommer nog inte flera frågor eftersom folk tycker det är så jobbigt att kommentera ;)
Jag svarar på frågorna i ett annat inlägg.
Idag var det en väldigt tråkig dag pga vädret!
Hade idrott första lektion sedan drog jag till amela och käkade lite mackor och kollade på disnet channel, sedan tillbaka till skolan.
Hade matte, svenska och prov sen, gick hyfsat bra på provet! Bättre än vad jag trodde att det skulle gå.
Efter skolan gick jag i SPÖREGNET mot tågstationen, hade ett linne och en kofta och var helt dygnblöt.. men bästa elias kom med en tjocktröja så jag slapp vara helt blöt och inte frysa så jävligt.
Så träffade honom ett tag innan amanda kom, sen drog jag och amanda till mälarens (ja vi är där några ggr per vecka..) och pratade lite sommarjobb och käkade.
Sen drog vi till präntaren och luffade eftersom det var så jävla kallt sen kom elias ett tag..
Vid 17:20 åkte jag och amanda hem till henne och gjorde inget alls.. pratade med hennes mamma om skolan och sånt.. och såklart albin men han är ju som han är.
Sen åkte jag hem, har inte gjort något speciellt nu.
Har maskinen på hög volym och chillar på topp.
Nu ska jag svara på frågorna..
gammal bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: