eelinthorsluund

gud räknar mina andetag

Kategori: standard

Ligger i sängen och pluggar med as skön musik.
Hade idrottsdag idag och det gick väl hyfsat bra!
Sprang runt med ebba,shaden och alva för det mesta.
400 meter var ju faktiskt rätt segt men vi latade oss ida,ebba och jag så vi gick runt hela varvet.
Men när det slutade så var jag tvungen att dra till skolan igen för att jag skulle på omprovs tiden, blev lite struligt och så där men det löste sig.. fick mitt HK prov och det gick väl sådär.
Efter omprovs tiden drog jag och amela till henne och kollade på en film, grymt bra men trög nog att inte veta vilken det var.. har ingen aning om vad den heter.
Sen drog jag till tågstationen och tog bussen hem, har suttit och pluggat och sånt nu under kvällen.
Ska fortsätta att plugga ett tag till så jag vet att det sitter.
Imorgon är det en lång dag men längtar till första lektionen då vi ska se klart filmen Ondskan, helt seriöst en av dom bästa filmerna som gjorts!
Efter skolan ska jag hem och plugga till provet på torsdag också. Grymt mycket i skolan nu i slutet men det klarar jag nog!
Uppdaterar senare under kvällen kanske.
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: