eelinthorsluund

Freakopat

Kategori: standard

Världens härligaste dag typ!
Skolan var rätt härlig, kollade på iceage på sven sen pratade och diskuterade på svenskan och sen friidrott.
Slutade sedan så tog bussen hem och satt genat på mig ett par shorts damn vad varmt det har vart idag alltså, galet!
Sen drog jag tillbaka till stan med bussen, gick till nathalie ett tag då. Vi pratade och drack och oboy.. Sen mötte vi hennes kompis utanför och gick mot tågstationen för att Amanda och jag skulle dra till donken med albin.
Så träffade Amanda och nathalie och sebbe drog vidare. Jag och Amanda hade tio minuter på sig att både ta ut pengar och hon skulle byta om.. Vi skulle aldrig hinna till bibblan för att byta om så vi ställde oss en bit bort från allt och bytte om vid en buske hahaha.. Sen hann vi inte ta ut pengar så Albin bjöd oss den söta!
När vi väntade på bussen påväg dit tittade Adde också förbi ett tag så pratade lite med honom sen kom bussen.
Sen var vi på donken underbart! Satt där i typ en timma. Sen tog bussen till ska till stan och där gick jag och Amanda runt lite.. Träffade Filip en snabbis och han tipsa oss på slash eller han hade det så vi drog direkt och köpte det och sedan satt oss vid hamnen ett bra tag.. Orkar inte skriva mera för bloggar från mobilen men verkligen en toppen dag, saknar elias fast träffar han antagligen imorgon så!
Hörs senare, puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: