eelinthorsluund

aldrig nöjd

Kategori: standard

Nejnejnej.
Jag blir aldrig nöjd med min design och header och sådant. Är inte heller speciellt duktig på att fixa sånt så jag gör mitt bästa och får se vart det leder.
Nu har jag gjort om bloggen again.
Inte nöjd alls men jag orkar inte hålla på att fixa mera nu, kanske fixar nästa helg eller någon kväll i veckan vi får se!
Det var en jätte härlig dag igår , drog till stan för att vara med Amanda. Det var superbra väder också så det var toppen!
Gick runt lite överallt och träffade också elias typ överallt i stan.. Så jag träffade honom ett antal gånger.
Men iallafall så gjorde vi inget speciellt alls som vanligt, gick och pratade , satt oss på mälarens och käkade (standardkunder) + att dom älskar oss där haha.
Sen träffade vi elias och var med honom i kanske någon timma, gick till hamnen och satt oss där och pratade och så. Var några alkisar som körde en båt där också , slutade inte bra så tillslut kom polisen och hjälpte dom.
Haha sen drog elias hem för att så jag och amanda gick runt och fortsatte luffa.
Vi tog 20:20 bussen hem till henne, sen var vi hemma och hade det bra, lagade god mat(haha) och skulle kolla på några filmer men det gick inte så snabbt för den att ladda osv så det sket sig.
Lite senare fick ''vi'' ett samtal och det gjorde oss på dåligt humör och så.
Tänker inte skriva ut något såhär heller men allt är bra och lalaala.
Åkte hem vid kanske två idag, sen åkte vi och handlade osv och vid fyra fick vi gäster , tror dom är kvar faktiskt , har ingen aning.. Jag är så tråkig som sitter inne på mitt rum med datorn. Osocialt.
Imorgon är det måndag, usch! Men det är bara två veckor kvar och hoppas att de tre veckorna går snabbt som satan så jag får det där jävla sommarlovet snart!!
Ska btw vara med amanda imorgon också , inte oväntat väl?;)
Nu ska jag ta mig ett glas cola och lyssna på skön musik och prata lite med världens bästa!
Puss..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: