eelinthorsluund

-

Kategori: standard

Hej på er!
Ligger i sängen och lyssnar på min spotify lista och är glad och allt är toppen just nu!
Har precis vart ute och cyklat med familjen inte det roligaste kanske men det var rätt skönt ändå.
Igår var jag ju med amanda så vi var i stan osv sen drog vi hem sen fick vi nån jävla idé om att cykla in till stan så vi drog till stan med cyklarna..självklart började det spöregna vid halva vägen så vi var dygnblöta och allt.
Humöret sjunkte tyvärr då haha.. Vi ville ju till stan för att köpa en jävla liten cola , dum huvud.
Men iallafall, vi struntade i den där colan och cyklade runt och surade istället.. Sen drog vi till tågstationen och träffade elias och sen kom max,lucas och drotte ett litet tag och sa hej och lala haha lite mer hände där men inget vi tar upp här och nu! Sen när de drog kom samuel och några fler och eftersom jag och amanda var sjukt sura och iriteerade så slutade det med att vi drog till elias, med samuel också såklart. Så töntiga som vi är satt vi oss och kollade på upp haha..
Orkar inte skriva mera om den dagen men den slutade bra!
Imorgon ska jag antagligen in till stan med amanda, får se vad vi hittar på.. troligtvis ska jag träffa elias.
En as bra början på ''helgen'' så jävla grymt att det bara är fredag!
JUSTE fick ett sms i morse och det stog att det finns ett paket till mig på ica eller coop vafan det var så jammiiii nu har mitt lilwayne linne kommit! så jävla bra.
Lägger upp lite bilder senare för har alla bilder på mobilen och bloggar från datorn nu.
Ha en bra fredagskväll, peace.
en av favoritlåtarna!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: