eelinthorsluund

skolan,amanda&oskar,adde

Kategori: standard

skolan var helt okej idag, va på hyfsat bra humör!
efter skolan träffade jag amanda tillsammans med Oskar, vi drog och käkade på mälarens och där hittade jag min lilla apa, adde alltså.
oskar drog iväg med en annan kompis och Amanda&jag fångade med oss en adde!
fast amanda skulle hem så, jag och adde drog till honom och chillade ett litet tag, sen skulle jag till bussen och han träna såå, men måste säga att hans pappa är så gullig haha, knöt upp mina skor på hatthyllan.. haha söt.
iallafall en as bra dag och jag är skit glad!!!
är så glad för att jag träffade adde äntligen, saknat honom för mycket alltså..
hoppas på en bra dag imorgon också trots att jag slutar fyra!
bjuder på en liten apa.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: