eelinthorsluund

tråkväder

Kategori: standard

Kom precis hem från stan, har vart hos elias typ hela dagen sedan vid åtta drog jag och amanda till hennes moster och käkade lite osv. Sen gick en liten promenad och sedan drog jag hem.
Ligger nu i sängen och kollar på live från summerburst på stadion i i stockholm, jävlar vilket drag det är alltså! GRYM musik också, galet galet, tänk att vara där alltså.. MJAO!!!
Jaja, ska ändå försöka sova hyfsat tidigt idag så jag orkar gå upp imorgon, ska hinna duscha och fixa mig osv innan amanda och dom hämtar upp mig för att åka till södertälje och kolla på en hund.
Sen nog in till stan och säga hej till saknade maxo som jag inte träffat på väldigt länge.
Sen vet jag inte riktigt, får se!
Hörs imorgon.
Bildlöst inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: