eelinthorsluund

tillsammans kan vi gå mot rött

Kategori: standard

Äckliga blogg.se funkar fortfarande inte på telefonen så har tyvärr inga nya bilder från det dagarna jag inte bloggat.. Sorry sorry.
Har hunnit med en hel del under bara två/tre dagar.
Har klippt mig vilket jag inte tyckte om, har väldigt kort hår nu tyvärr. VÄLDIGT kort.(ni ser ju på bilden med dålig kvalit`e). Växer ut om ett tag som är är.
Har också varit med Nathalie & marcus & joel och en till marcus.
Käkade pizza och spelade cod hela dagen/kvällen/natten. Helt galet vad vi satt och nötade.
Favoritspelet helt klart!
Körde lite FIFA också vilket inte är lika roligt menmen, jag rockade.
Har inte sovit något på hela natten alltå vi dygnade! Mitt rekord wow alltså.. Vid halv sex på morgonen var marcus och jag galet sugna på donken så jag och nathalie drog ut med BARA strumpor, tog cykeln och cykla ner och tog ut pengar och så, haha shit vad jag kände mig knäpp alltså.. cyklar runt utan skor, damn.
Drog tillbaka sen vid halv sju var vi påväg till donken allihoppa, hets att vi inte tänkte på att det bara säljde frukost då, men påvägen dit gjorde joel och nathalie min dag helt klart. Gjorde värsta vurpan vid en fotbollsplan och slirade till och helt plötsligt låg ner på marken båda två och sen fick ju nathalie utbrott.. Har nog aldrig garvat så i hela mitt liv, okej det kanske jag har men hade ju flippat ut totalt då.
Jaja vi kom till donken och satt oss och käka pannkakor, nathalie och jag gick till ''lekställningen'' och vilade ett tag för vi var så trötta!
Sen drog vi tillbaka, påvägen hem sprack deras däck på cykeln också.. KUL kändes att det verkligen behövdes när vi alla höll på att svimma för vi var så trötta och sura.
Nathalie och jag tog marcus cykel och drog hem till henne och SOOOOOOOOOOOOOOV satan vad skönt det var att lägga sig i en säng och sova, dock sov jag bara en/två timmar. Vid tre drog vi mot stan för att jag skulle hämta mina saker hos marcus, men marcus sov ju så ingen av oss fick tag i honom men vi drog till han och hämtade sakerna ändå , trots att han sov.
Sen drog jag hem. La mig i sängen och vilade och tuppade av i några minuter. 
Nu känner jag att jag blivit en natt människa, kommer vara svårt att somna nu, ska verkligen försöka!
Imorgon blir det antagligen en dag på grönan, beror väl på vädret. lite regn skadar inte.
Uppdaterar imorgon och förlåt för att jag inte skrivit något under det här dagarna, vet själv hur det är att bara sitta och kolla igenom en blogg men ingenting händer, man blir bara iriteerad.
Sov gott ni alla som hade tänkt att sova och alla andra som är nattmänniskor som vänt på dygnet precis som jag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: