eelinthorsluund

sug

Kategori: standard

Har inte bloggat på någon/några dagar nu och det beror på att jag tappat intresset för att blogga och jag har vart upptagen under det senaste dagarna. Har försökt att lägga in ett inlägg med bara bilder men blogg.se på mobilen har vart lite struligt så det har inte gått.
Men iallafall vad har jag gjort?
Jag har vart i eskilstuna med amanda.. shoppat och åt på donken och så.
Drog hem till henne för att byta om eftersom det var grymt varmt och skönt, sen drog vi till stan för att vi skulle köpa jordgubbar men det var slut.. Men på bussen dit satt en coffe som vi hälsade på också.
Amanda och jag hade ingenting att göra i stan typ så vi köpte calippo och satt oss vid hamnen och myste på en bänk, coffe kom med sin cykel och pratade lite också.
Sen pratade vi typ bara för det mesta och sedan träffade elias ett tag, tog bussen hem till amanda och då gjorde vi ingenting typ, kollade på en halv film typ och så.. Hon fixade med mitt hår osv.
Sen på kvällen var jag så otroligt trött så när vi la oss i sängen somnade jag väl typ direkt..
I morse drog jag in till stan med bussen och träffade näda , vi satt oss på en brygga vid vattnet och pratade om allt och käkade chips haha.. Sen hem till henne och chillade lite sen kom celine också.
Åkte hem med fem bussen och pratade med mamma om Thailand och gymnasium och sånt.
Bestämt att vi ska åka till Thailand i två veckor , så härligt!! Längtar.
Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, skrillex just nu, love!
Imorgon ska jag vara hemma under dagen och senare dra mot eskilstuna med tjejorna och kolla på rix fm festivalen, eric saade och några artister ska dit. Så det blir toppen. Antagligen äta på donken ;)
Nu hade jag tänkt att sätta igång en film eller något sånt , kanske ut och umgås med familjen.
Iallafall, har väldigt många bilder från dagarna nu när jag inte bloggat , tyvärr inte lagt in de på datorn och går inte att lägga ut det från mobilen heller så nu får klara er utan nya bilder och nöja er med gamla bilder!
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: