eelinthorsluund

söndag och jag gillar det

Kategori: standard

Såklart,har typ glömt bort att det är sommarlov.. Eller har nog inte insett det ännu.
Det är söndag idag och jag har ingen ångest inför morgon dagen!
Behöver inte gå till skolan och plugga och verkligen inte gå upp kl sex heller. AS BRA.
Iallafall har typ precis gått upp, tänkte äta frukost men jag orkade inte så jag vände om och la mig i sängen och lyssna på musik och så. Ska inte göra så mycket idag, ska städa och fixa rummet och senare kommer emma och hon sover här inatt. Riktigt länge sedan jag var med henne.
Inget planerat för vad vi ska göra men vi hittar väl på något.
Nu blev jag sugen på frukost igen så jag går och fixar och sedan ska jag nog sätta mig och kolla på andra avenyn!
Uppdaterar kanske senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: