eelinthorsluund

nyvaken

Kategori: standard

Har precis vaknat upp för typ tredje gången, mamma väckte mig vid tio men somnade om.. Vilket var skönt faktiskt.
Så ligger i sängen nu och tänkte bara uppdatera för att.
Ser inte ut att vara jätte fint väder idag, tråkigt.. Men ska nog ha hyfsat roligt ändå. Vid två ska jag väl dra mig mot stan och träffa nada och celine, och träffa elias en stund innan bussen går.
Sen drar tjejerna och jag till rix fm festivalen och har kul. Innan det blir det ju donken såklart!
Senare kommer amanda dit också.
Tror vi tar bussen hem vid kanske åtta eller tio, inte bestämt ännu.. sen troligtvis cykla hem till mig så sover vi här, jag och amanda alltså.
Vet inte riktigt hur det blir, inte planerat klart än.
Men det blir nog en rolig dag!
JUSTE JA.
Har fått en fråga om mitt hår.
Om jag använder löshår eller om det är mitt riktiga.
Svaret är att det är mitt riktiga hår alltså inte löshår, har väldigt långt hår som faktiskt kommer bli kort snart, har så slitet hår så ska ta och klippa bort lite!
Växer ut snabbt igen så det är lugnt.
Men nu ska jag börja gå upp, kanske käka något.
Får se hur det blir med uppdatering ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: