eelinthorsluund

IGÅR

Kategori: standard

Hade en fin dag igår med alla vänner på ip.
Började med att jag tog bussen in till stan vid två och sedan träffade amanda vid Vasa.
Vi drog direkt ner mot mälarens och satt oss och käkade kebabtallrik like a båååss!
Sen drog vi mot ip och där var det ju massor av folk,as kul.
Lyssnade på musik, sparkade boll, snacka, garva och allt sånt.
Sen erik då som dansade lite också.Haha.
Sen drog jag och amanda ner till stan, vi satt oss vid bibblan och då kom emir, han satt och snacka med oss ett bra tag alltså, sen kom adde ett tag också.
Gick och träffa elias efter det, en stund bara.
Sen åkte jag hem.
Haha, en sjukt bra dag iallafall, älskade väder också!
Sol för engångsskulll!!!!!!!!
Anledningen till att jag inte uppdaterade igår kväll var för att det laggade totalt, på min mobil kunde jag inte logga
in och nu har dom gjort om blogg.se sidan så det var också strul.
Men nu funkar det som vanligt igen, iallafall på datorn.
Får se hur det blir med uppdatering framöver i helgen, ska nämligen åka till min kära mormor och tar inte med min dator men kameran blir med iallfall! Men om det blir någon uppdatering blir det mobilblogg så var beredda på det.
Vi hörs senare! 
Justins nya låtar blir fan bara bättre och bättre!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: