eelinthorsluund

Great

Kategori: standard

Ligger i sängen och kollar bigbrother avsnitt, de bästa del 90! Tröttnar inte.
Idag har det vart en bra dag trots regnet.. Var i skolan och städade och så, slutade vid tolv men hade omprov som gick bra faktiskt! Sen drog jag till stan och köpte godis och träffade elias ett tag och sedan amanda.
Vi drog till bibblan och sedan pratade om mat och baaaam så hade vi tjugo kronor så vi gick till mälarens såklart!!
Sen skulle jag tillbaka till skolan och hon med fast till hennes skola så vi började dra dit, påvägen stötte jag på elias igen så småmyste med honom ett litet tag sen drog till skolan för att kolla film och ha det nice! kollade skräck film och självklart var jag galet rädd och ah.. Satt med maxo, krille, ahmed osv så dom skrämde mig en del också.
Vart en lyckad kväll!
Imorgon är jag ledig och ska troligtvis sova hos amanda.
Slänger in ett inlägg imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: