eelinthorsluund

blogg funkar inte på mobilen.

Kategori: standard

Tog aldrig med mig min systemkamera till mormor under helgen så har tyvärr inga nya bilder..
Har på mobilen men blogg.se på mobilen fuckar ur och går inte att logga in så vi skiter it!
Kom hem en dag tidigare än vad bestämt, tråkigt men ändå skönt.
Har haft några fina dagar med mina kusiner och några i släkten.
I torsdags kväll kom David över och det slutade med att vi alla ''barnen'' hade vattenkrig, haha as kul!
I fredags var det midsommar ju, vi åt tårta och åt gott och så.
Och idag åkte jag hem, kom hem runt sex kanske.
Idag fyller också världens finaste pojkvän år så grattis till honom!!
Imorgon kommer det lite folk hit och ska fira min kära mamma som fyller år på måndag.
Så ska väl gratta henne lite och så, bara vara hemma och ta det lugnt hela dagen imorgon.
Måndag sticker jag till Gröna Lund med Amanda och Elias.
Sover nog med Amanda efter också så det blir nog en toppen dag!
Har också pratat med min älskade pappa idag, tror jag ska åka till honom om ungefär en vecka och träffa mina småsyskon också! ÅH vad jag saknar dom alla.
Men nu ska jag ta och lyssna på musik och kanske kolla på en film, får se!
Bloggar imorgon. 
Puss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: