eelinthorsluund

10:40

Kategori: bilder

Bytte skal till mobilen igen.Intressant.
Har precis vaknat och jag väntar väl mest på att amanda ska komma hem så vi kan
dra till stan.
Hade jätte svårt att somna igår och det har jag typ varje natt nu, går man och lägger sig
sent en natt kan man inte sova ''tidigt'' nästa natt, sjukt störande.
Fick en kommentar igår där nån tokig typ undrade varför jag uppdaterade mitt i natten typ.
Jo.. Jag har ingen bra anledning till det faktiskt, mest för att jag börjat hålla på med systemkameran
igen och ville slänga ut en snabb bild på ingenting och för att det är kul att se/läsa andras
bloggar när det uppdaterar ofta och lägger in bilder det själva tagit.
Vet inte vad du tycker är intressant men det är väl ditt eget problem.
Celine frågade mig förut hur många läsare jag har på bloggen och det är väl på ett
ungefär 30 upp till 80/90 varje dag. Helt olika. Hade mer läsare innan sommarlovet började men nu börjar det gå
upp igen! Så nu fick du svaret på din fråga också Celine!
Ska lyssna lite på lilwayne nu och sedan ta lite frulle.
Uppdaterar senare mot dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: