eelinthorsluund

-

Kategori: standard

Blogg.se funkar fortfarande inte på mobilen så det är åt helvete med uppdatering.
Skulle till grönan idag men äckligt väder så stannade hemma hos amanda. 
Vi har inte gjort något alls idag förutom att spela FIFA och blackops.
Skön slapp dag.
Mitt humör är inte på topp just nu, mycket saker i hjärnan som snurrar runt och gör mig
förvirrad/sur/ledsen och på allmänt sämst humör.
Vill åka ifrån strängnäs ett tag och bara sluta tänka på allt skit.
Tror jag åker till min pappa nästa vecka och träffar mina syskon också, stannar nog där ett par dagar.
Taggar nog ner med bloggandet ett tag, vet inte riktigt om det blir nån uppdatering imorgon eller så, det återstår att se.
Anledningen till att jag bloggar mitt i natten denna gång är för att det är första gången jag använt datorn idag.
Bildlöst inlägg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: