eelinthorsluund

wow grattis

Kategori:

Nu funkar ÄNTLIGEN blogg på mobilen. Skönt! Ligger i soffan hos mormor och äter chips + kollar på draktränaren med mina kusiner. Dock är dom inte så små som man kan tro när man skriver sådär men, en av dom är 18 så. Kom upp hit igår och vi käkade och sen drog ner till ica och köpte ett helt lager godis haha.. Sen kollade på filmen project x hemmafest, as bra film! Sen gick vi och la oss.. Nu idag har vi vart i falugruva vilket var läskigt faktiskt haha.. Var där i nån timma sen åkte vi hemåt. Blir nog en mysig kväll med en drös bra filmer och massa gott. Jag är otroligt lycklig just nu.. I fredags släpptes biljetterna till justin bieber konserten. Tyvärr tog biljetterna slut på 40 min så fick inga. Dom ordnade en till konsert dagen efter alltså den 23. Biljetterna tog slut då också så fuck fick inga. Som tur har jag den bästa låtsas pappan som köpte biljetter till mig och amanda!! Den 23 april 2013 ståplats och sånt, så jävla grymt. Längtar som en galning. Här är lite bilder från dessa dagar. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: