eelinthorsluund

vi levererar

Kategori: standard

Nathalie sov som sagt här i natt , vi gick upp och kollade på rackartygarna direkt när vi vaknade och sedan fixade oss lite smått och åkte iväg till stan.
Käkade lite mat och satt oss vid strandbadet ett litet tag, vi gjorde inte alls mycket.. som vanligt! ;)
Senare träffade jag elias och nathalie drog hem för att hon skulle träffa sin syster från södertälje, så jag följde med elias till vasa där hans poooolers var samuel och calle så vi satt oss där ett tag. Sen tog jag bussen hem.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, jag ska snart käka sedan städa mitt rum och nu ska jag faktiskt göra det!! Sagt det flera gånger men gör det aldrig. Men nu har det gått för långt, fyfan vad det ser ut haha..
Uppdaterar senare bloggläsare.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: