eelinthorsluund

upptagen

Kategori: standard

Var på grönan igår med Amanda, Elias, Samuel, Daniel och Daniel. Hade grymt kul.
Det roligaste var ju faktiskt att träffa William Spetz.. Shit var helt galet. Stog i kön till jetline sen sitter han i karusellen som precis ska åka och jag bara tittade dit lite sen såg jag han och blev i värsta chocktillståndet.
Sen åkte vi och efter ruschade vi och letade efter honom , som tur var han precis framför oss så vi kramade honom och tog kort och så.Underbar är han!
Sov hos amanda efter grönan, vi åkte hem och typ sov direkt.
Idag tog vi bussen till donken och sedan tillbaka till stan då vi träffade elias samuel och sebastian.
Drog hem till elias och var där typ hela kvällen.
Imorgon kommer jag inte kunna blogga alls och vet inte riktigt när jag kan blogga igen, ska nämligen till min pappa imorgon och åker hyfsat tidigt. Ska bli riktigt skönt att få träffa honom plus mina syskon. 
Uppdaterar när jag har tid.
PEACE.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: