eelinthorsluund

trött tjej

Kategori: sånt jag bara vill få ut

Trött tjej ligger i soffan och kollar på monsters inc med bror. Kunde inte sova speciellt bra för att jag tänkte på att älsklingen skulle åka när jag vaknade och skit, så vaknade vid sex typ och försökte somna om men det gick inte jätte bra.. Sen när jag till slut somnat blir jag väckt av mamma som säger att jag ska gå upp och massor. Skrev direkt till elias och vi hann prata ett litet tag innan han skulle på flyget.. Sen sa vi "hejdå" och då kom tårarna ännu en gång. Kunde inte sluta gråta igår kväll heller fyfan. Men vi ska klart klara det utan varandra i en vecka! Tidigt idag åkte vi till Stockholm för att min bror tjatat om grönan ett bra tag så vi drog dit och åkte lite och sånt. På väg hem somnade jag i bilen och vaknade i Strängnäs. Vill inte göra något annat än att vila&kolla film så satt igång " The stephfather" as bra film! Ligger antagligen här i soffan på mitt rum hela kvällen.. Fick precis ett sms av elias också, as sämst att det är ungefär 6 timmars skillnad på tid så det passar inte riktigt in.. Skitsamma. Orkar inte skriva mer just nu, dagen har vart både bra och dålig. Kanske slänger in ett inlägg senare. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: