eelinthorsluund

superwomen

Kategori: standard

Hej på er! 
Vaknade vid tio idag och kollade lite meddelanden samt instagram. Men var fortfarande trött så la mig och sov igen och vaknade sedan vid tolv.Gick upp och tog mig lite flingor sedan har jag bara plockat undan lite kläder på mitt rum och kollat rackartygarna och pratat lite med nathalie.
Väntar på att hon ska komma hit så vi kan hitta på något.. får se vad vi gör!
Fint väder idag också vilket äger fettttt, så har mina egna klippta shorts och min superman tröja som jag hade glömt bort, hittade den bland alla kläder. hehe.
Men iallafall så ska jag fortsätta lyssna på justin bieber nu och ta det chillpill sen kommer väl syster.
BTW så var videon jag la ut inatt ett test inlägg bara, var tvungen att pröva ifall det gick att lägga upp från mobilen.
Ha en bra dag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: