eelinthorsluund

städa fixa stan

Kategori: standard

Hej på er bloggläsare!
Springer runt i mitt rum med hög bra musik och städar och fixar lite i mitt rum, ser förjävligt ut. Kläder överallt.
Lika så med massor av prylar.
Fick lite panik med tiden trodde den snart var två men den är ju snart ett så det är lugnt.
Vid två tar jag bussen in till stan och träffar nathalie sötisen som också ska sova här i natt antagligen.
Rätt länge sen faktiskt!
Fick ett sms av älskling igår och tillslut funkade hans wifi så vi fick prata lite åtminstonde! 
Igår av någon anledning så blev jag så jävla taggad till justin bieber konserten, satt och kollade in massor av videos på honom och massor av konserter och allt det där, skakis så jävla underbar han är!!
Längtar verkligen.
Nu ska jag fortsätta städa på mitt rum och sedan platta mitt hår och dra iväg mot bussen.
Ha en bra dag för det ska jag ha i typ första solen på länge.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: