eelinthorsluund

sol och jag klippte av mina byxor

Kategori: standard

Har vart ute och solat och hjälpt till lite med vår nya balkong. Men tröttnade på att ligga ute i solen och steka så gick in satt på lite musik och försökte fixa till bloggen ännu mer, nu har jag ändrat ännu mer och är fortfarande inte nöjd. Får se om jag kommer fortsätta blogga i huvudtaget, det får vi väl se.
Ska bara vara hemma hela dagen idag, dammsuga och sånt tråkigt!
Men imorgon ska jag nog in till Nathalie och dra till donken och tjocka oss lite sedan vet jag inte riktigt. bara hänga lixommmmmm bahh.
Lördag KANSKE vi ska till grönan, får prata lite mer med henne om det..
Ska nog städa mitt rum ännu mera nu för det är fortfarande stökigt haha.
Uppdaterar senare under dagen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: