eelinthorsluund

rubrik(mobilblogg)

Kategori: bilder

Har inte så mycket att säga denna "morgon" har precis fixat i ordning mig och väntar på att min mamma ska komma hem så hon kan skjutsa in mig till nathalie, är där ett tag sedan drar jag till elias och stannar där över natten. Imorgon ska jag antagligen vara med nathalie och kanske träffa krille och oskar som jag inte träffat sedan skolan slutade.. har gått för lång tid för att vara bästavänner, saknar de något sjukt!!! Lyssnar väl på några låtar av lil wayne sedan drar jag nog i mina gråa mjukisbyxor och en långärmad tröja! Kör på den sköna stilen idag ;) Bild på mig + de jag saknar enormt nu.

Kommentarer

  • Maja säger:

    fin blogg! :)

    Svar: tack detsamma du! :)
    eelinthorsluund.blogg.se

    2012-07-25 | 17:09:09
    Bloggadress: http://maaayaaa.blogg.se/
  • Mergimtare ♡ säger:

    Vilken fin blogg du har :)

    Svar: Tack detsamma!! :)
    eelinthorsluund.blogg.se

    2012-07-26 | 11:08:10
    Bloggadress: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här: