eelinthorsluund

papi

Kategori: standard

Har haft det underbart hos pappa.
Åkte dit väldigt tidigt i måndags, tog tåget upp dit och mötte han sedan vid tcentralen sen åkte mot honom.
Senare vid nio kom mina syskon som jag saknat obeskrivligt mycket, hur länge sedan som helst som vi sågs senast. Så det var jätte mysigt att träffa dom igen, bäst.
Åkte till leklandet och busade med dom under en dag och på kvällen kilade vi till farfar och sedan ut och käkade pizza. Sen var det nästan sovdags så vi gick hemåt och kollade lite på christoffers favoritfilm med michael jackson och sedan gick vi och sov.
Dagen därpå åkte vi ut till Farsta och fiskade samt badade.. otroligt varmt var det den dagen, underbart!
Vi var där nästan hela dagen, sen åkte vi hem till pappa igen och då åkte syskonen iväg igen, stannade kvar hos pappa tills idag, vi hann inte göra något idag typ för vi sov så länge. Så vid halv två åkte vi till tcentralen och sedan åkte jag hem. Saknar han redan. Syskonen också. 
Men iallfall, imorgon ska jag iväg mot stockholm again. Segt att gå upp halv sex menmen.
Ska nämligen till min kusin och sedan fara mot Falun under helgen. Blir mys.
Får se hur det blir med uppdateringen i fortsättningen igen då, blogg på mobilen funkar FORTFARANDE INTE.
Helt stört iriterande!!!!!
Men hur som helst så kommer jag blogga när jag kommer hem om inte innan!
Förlåt för den kassa uppdateringen och för att den fortsätter menmen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: