eelinthorsluund

Hejhej

Kategori:

Hej mina vänner och ovänner. Idag kom jag hem från min lilla resa och tog mig hem och åt och packade sen cyklade iväg till Amanda, så skönt att träffa den underbara ungen igen. Vi bestämde oss för att åka in till stan så vi tog bussen dit och gick runt lite, träffade nathalie ett tag och pratade med henne en stund sen gick vi upp och träffade min älskling som jag saknat helt galet mycket.. Bäst att träffa honom igen. Jajaaaaaa sen drog vi mot Statoil och köpte kladdkaka och sedan drog jag och Amanda mer mot vattnet och satt oss på en brygga och käka. Mums;) Sen gjorde vi inte mycket mer.. Drog hem men eftersom elias och dom skulle tälta och dom behövde lite mat haha så amandas söta mamma köpte lite sen fick amanda och jag springa runt i skogen och leta efter dom osv.. Lalalalalalaa åskande som fan och spöregnade. Kul! Nu sitter jag i amandas kök och dricker juice och chilllliiiing. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: