eelinthorsluund

FREDAG 13

Kategori: standard

Åkte somsagt in till stan och träffade amanda.. Gick direkt till Mälarens och käkade kebabtallrik såklart. Sen drog vi mot hamnen och träffade elias samuel och calle, och sen sa jag hej till söta alma som också var i hamnen. Elias och jag drog iväg och dom andra försvann sen drog vi till samuel av nån anledning haha så när samuel amanda och calle kom till samuel så var vi där haha.. Men följde med elias hem sen och myste med han lite hihi. Drog vid lite över tio och sen åkte hem.. Tog mig en macka och sen la mig direkt.. Är galet galet trött. Hade tänkt att somna till musik inatt, vilket jag tycker är väldigt skönt. Ligger just nu och lyssnar på massa gamla låtar, åh väcker så himla många minnen och allt. Underbart. Både glada och ledsna stunder. Ska nu prata lite med amanda sen sova. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: