eelinthorsluund

DAY SEVEN

Kategori: standard

Day Seven: Four memories you won’t forget.
 
1.Dagen då jag och Emma åkte på Greenday konserten i Globen.
Det är verkligen ett minne jag inte kommer glömma, nånsin. Också när vi fick gå in i Dead by aprils ''tält'' och snacka med dom och så.
 
2.När jag och Emma var i Falun ungefär två veckor.
Var med massa kompisar och hade det så jävla bäst/underbart!
 
3.När jag och elias träffades första gången, blev kär direkt haha..det sjuka är att jag vart kär i han sen första gången jag träffade honom, världens underbaraste kille är han...och när vi sa hejdå innan han åkte till new york, var en hemsk känsla men ändå bra på något sätt..
 
4.När jag och amanda var i husby med Adde och Jonathan och vi gick hem lite innan dom för att dom skulle byta om, och vi var livrädda, gick fort som fasen och lös med mobilerna så det inte skulle vara helt mörkt.
Också när vi såg två igelkottar ha samlag haha.. Och när vi gjorde en egen dans till en maskinenlåt.. När vi gick till stan från mig. När vi cyklade hem från stan när det var mörkt och pratade om precis allt.Sen finns det jag verkligen inte kan glömma men det kan jag tyvärr inte skriva ut så.. Finns så många minnen med min bästavän amanda så jag orkar inte skriva upp allt.. Men här är några av dom vilket fall.
 

Kommentarer

  • Siri Yumuenwai säger:

    sv: åh! Tack, du gjorde verkligen min dag! Nej.. fast jag skulle aldrig tacka nej c: ska du? :)

    Svar: Det var så lite så!Ja det är klart jag ska haha..
    hur gammal är du? :)
    eelinthorsluund.blogg.se

    2012-07-19 | 20:48:08
    Bloggadress: http://takemetobkk.blogg.se
  • Maayw.blogg.se - Mode, skönhet & skvaller! ♥ säger:

    Sv: Tack, detsamma! :)
    Följer dig nu på instagram!, följ gärna mig också ;)

    Svar: Följer dig nu! :)
    eelinthorsluund.blogg.se

    2012-07-19 | 21:12:14
    Bloggadress: http://maayw.blogg.se

Kommentera inlägget här: